| 21 patarimas širdžiai stiprinti |
|
|
|
|
Štai keletas patarimų: reguliariai mankštinkitės, stebėkite savo mitybą, nerūkykite, ribokite alkoholį. Bet Jūs juos senai žinote. Mūsų tikslas supažindinti Jūs su naujausiais ir dar negirdėtais mokslinių tyrimų atradimais, kurie yra profilaktinio pobūdžio, norintiems turėti sveiką širdį. Atlikdami kardio pratimus 5 kartus per savaitę po 45 minutes, biologiškai šnekant, galite atjaunėti 10 metų. Badavimas gali padėti gydant vėžį. Maistas Ištyrę 3900 žmonių, Harvardo mokslininkai nustatė, kad žmonės, kurie valgė pusryčius kiekvieną dieną buvo 44 proc. mažiau linkę nutukti ir jų organizmai buvo 41 proc. mažiau linkę į atsparumą insulinui. Kiaušiniai ir grūdiniai produktai yra puikus pasirinkimas pusryčiams. 2. Papildykite pusryčių lėkštę „American Journal of Clinical Nutrition“ pranešė, kad dvi porcijas nesmulkintų grūdų per dieną gali sumažinti vyrų riziką mirti nuo širdies ligų beveik 20 proc. 3. Neleiskite skrandžiui būti tuščiam “British Medical Journal“ tyrimas parodė, kad žmonės, kurie valgo šešis ar daugiau kartų per dieną, turi 5 proc. mažesnį cholesterolio kiekį nei tie, kurie valgo po 1-2 dideles porcijas per dieną. To pakanka sumažinti riziką susirgti širdies ligomis 10- 20 proc. 4. Užkandai rinkitės riešutusHarvardo mokslininkai nustatė, kad vyrai, kurie vietoj 127 kalorijų angliavandenių (maždaug 14 bulvių traškučių) valgė saują riešutų, sumažino rizika susirgti širdies ligomis 30 proc.5. Tunas kaip žuvis Omega-3 riebalai, esantys tune, gali padėti stiprinti širdies raumenis, mažinti kraujospūdį, ir užkirsti kelią kraujo krešėjimui, taip pat sumažinti uždegimą organizme. Be to, tunas turi daug baltymų. Tyrimai rodo, kad vartojant daugiau baltymų galime sumažinti riziką susirgti širdies ligomis apie 26 proc. Pupelės yra homocisteino šaltinis, mažinančio folio rūgšties ir cholesterolio kiekį. 7. Valgykite daugiau obuolių Dažnai valgydami obuolius, mažiname riziką susirgti širdies ligomis 20 proc. 8. ir vynuogių Connecticut universiteto mokslininkai aptiko, jog šviežios vynuogės, vynuogių sultys ar vynas mažina cholesterolio kiekį ir saugo arterijas. 9. ir greipfrutų Vienas greipfrutas per dieną gali sumažinti: arterijų susiaurėjimą iki 46 proc, cholesterolio kiekį kraujyje daugiau kaip 10 proc. ir kraujospūdį daugiau nei 5 mmHg. Gėrimai
10.Vanduo Loma Linda universiteto mokslininkai nustatė, kad išgėrus penkias ir daugiau stiklinių vandens per dieną galite padėti sumažinti riziką susirgti širdies ligomis iki 60 procentų. 11. Gerkite daugiau arbatos Amerikos širdies asociacija nustatė, kad žmonės, išgeriantys 2 puodelius arbatos per dieną turėjo 25 procentų mažesne tikimybę miršti nuo širdies ligų nei tie, kurie retai ją gėrė. Priežastis: flavonoidai esantys arbatoje, ne tik pagerina kraujagyslių gebėjimą atsipalaiduoti, bet taip pat skystina kraują, mažina krešėjimą. Ankstesni tyrimai įrodė, kad žalioji arbata yra geriausias pasirinkimas jūsų širdžiai. 12. ir spanguolių sulčių Universiteto Scranton mokslininkai nustatė, kad savanoriai, kurie visą mėnesį gėrė po tris stiklines spanguolių sulčių, padidino gerojo cholesterolio kiekį 10 proc., o to pakanka sumažinti širdies ligų riziką beveik 40 proc.
Judėjimas
13. Rinkitės įtemptą veiklą Didžiosios Britanijos mokslininkai nustatė, kad vyrai, kurie sudegina 50 kalorijų per dieną įtemptos veiklos metu, pavyzdžiui, nardant turi 62 procentų mažesnę tikimybė miršti nuo širdies ligų nei vyrų, kurie sudeginta beveik 7 kartus daugiau kalorijų vaikščiojant ar žaidžiant golfą. 14. Mankštinkitės kai liūdna Vyrai, kenčiantys nuo depresijos turi du kartus didesnę tikimybę susirgti širdies ligomis. Duke mokslininkai nustatė, kad vos po 3 mėnesių gydymo, antidepresantai ir mankšta buvo vienodai veiksmingi gydant depresiją. Harvardo universiteto tyrimas nustatė, kad vyrai, išreiškiantys pyktį, turi dvigubai mažesnę širdies ligų riziką lyginant su tais, kurie pyktį laiko savyje. Harvardo mokslininkai nustatė, kad pakanka kilnoti svorius 30 minučių per savaitę, jog sumažintumėte riziką susirgti širdies ligomis 23 proc. Pagal Tenesio universiteto tyrimą, laipiojantys laiptais mažina kraujo spaudimą. Gyvenkite
18. Veskite Vedę vyrai turi mažesnę tikimybė mirti nuo širdies ligų nei viengungiai. Toronto mokslininkai ištyrė 100 vyrų ir moterų, turinčių aukštą kraujospūdį ir nustatė, kad po 3 laimingų santuokos metų vyrų širdys buvo sveikesnės negu nesusituokusių giminaičių. 19. Žiūrėkite siaubo filmus Viskas kas priverčia Jūsų širdį plakti greičiau - daro jūsų širdį stipresnę. Taip teigia Beth Israel Deaconess Medical Center mokslininkai. Pasirodo, jog sveika karts nuo karto sutrikdyti širdies ritmą. 20. Įsigykite šunį Ta meilė ir rūpestis leidžia širdžiai prisitaikyti ir geriau susidoroti su stresu.
Pasaulio futbolo čempionate atlikto tyrimo metu nustatyta, jog tarp vietinių gyventojų, kai namų komanda laimėjo, sumažėjo širdies priepuolių. Ekspertai mano, kad eufonija, patirta pergalės metu, ne tik mažina stresą, bet gali padėti atsikratyti širdies problemų. Taigi prisiminkite šiuos patarimus ir stenkitės per ateinantį mėnesį pradėti naudoti bent 5, kitą mėnesį dar kitus 5. Gyvenkite sveikai! |


